6 C
Sarajevo

Kako OpenAI mijenja digitalni marketing?

Drugi upravo čitaju

U nastavku saznajte kako OpenAI mijenja digitalni marketing.

OpenAI ChatGPT osvojio je digitalni svijet kao oluja.

S toliko mnogo slučajeva upotrebe i mogućnosti, u roku od nekoliko mjeseci postao je preferirana opcija za vlasnike tvrtki i digitalne trgovce diljem svijeta.

Od stvaranja sadržaja do pojednostavljenja praksi SEO-a do izrade materijala za obuku i SOP-ova, on ne radi ništa manje nego preokreće ovaj već dinamičan sektor.

Međutim, to ima svoja ograničenja, implikacije i ne malu količinu povezanih kontroverzi.

openai
Što je OpenAI?

OpenAI revolucija ukratko

Kako je “ekonomija koncerata” uzela maha nakon recesije 2008., malo je ljudi čak i tada očekivalo golemi utjecaj na digitalno tržište.

Kolokvijalno se definira kao “slobodni projektni, savjetodavni i drugi honorarni poslovi”.

To uključuje vožnje Uberom, pisanje teksta, virtualnog asistenta, marketing na društvenim mrežama i još mnogo toga.

Ali sada se mnogi od tih zadataka koji su se prethodno temeljili na uslugama mogu prepustiti AI alatima kao što su ChatGPT, koji ima mogućnost, često u nekoliko sekundi, nacrtati sadržaj, hashtagove i predloške, uz pisanje e-poruka i kopija za društvene medije, medijska izdanja i članke na blogu.

Svatko tko nudi ove usluge za više od jednog dolara na sat sada se natječe s iznimno učinkovitim i jeftinim alatom.

To znači da je konkurencija u ovom prostoru veća nego ikad prije – ne samo s ljudima, već i s tehnologijom.

Nije iznenađujuće da su te uštede vremena i troškova privlačne vlasnicima tvrtki, ali ih slobodni radnici ne prihvaćaju tako rado.

Iako je možda prerano reći hoće li tehnologija na kraju potjerati većinu freelancera s tržišta, ChatGPT je stvorio novi krajolik.

open ai
Open AI

Sadašnje i potencijalno AI poslovanje

Oni koji su ih prvi usvojili vjerojatno će se složiti da takvi alati mogu biti korisni kada se radi o pojednostavljivanju administrativnih zadataka.

Mnoge svakodnevne stvari koje vlasnici moraju raditi – pisanje e-pošte, slanje naknadnih poruka klijentima i pisanje objava na blogu – mogu se učiniti učinkovitije s umjetnom inteligencijom, piše on. Poduzetnik.

Na primjer, ChatGPT može stvoriti standardne operativne procedure za gotovo svaki poslovni odjel.

Bilo da se radi o istraživanju ključnih riječi, pisanju marketinškog plana ili korištenju CRM softvera, on može otkriti korake i procedure koje gotovo svaka osoba u timu može implementirati kako bi učinkovitije izvršila zadatke.

Također može razviti potpuno nove načine rada, od nule.

Na primjer, s obzirom na upit kao što je “Molimo da pružite učinkovit proces uključivanja od početka do kraja”, AI ima potencijal generirati iznenađujuće korisne rezultate.

umjetna inteligencija

Konačno, ChatGPT je obučen korištenjem “generativne umjetne inteligencije” tako da “uči” u hodu: što ga više koristite, to više razumije vaš posao i proizvodi prilagođenije i korisnije rezultate.

I dok još uvijek nije osobito vješt u kreativnosti ili analizi, svakako se pokazao korisnim u artikuliranju sustava i procesa korak po korak za poboljšanje produktivnosti.

Kako naias ti alati navode na pitanje što je “stvarno” u marketingu?

Bilo da smo svjedočili digitalnim trgovcima koji stvaraju lažnu sliku ili dizajnerima robnih marki koji koriste umjetnu inteligenciju za stvaranje lažnih proizvoda, uspon umjetne inteligencije natjerao nas je da preispitamo što je stvarno i gotovo stvarno.

Nema sumnje da je alat kao što je ChatGPT koristan za stvaranje sadržaja.

No važno je napomenuti da je također značajno ograničena u svojoj mogućnosti provjere informacija.

To može imati velike posljedice za kreatore sadržaja. Na primjer, zatražite od njega da generira popis obližnjih restorana i rezultat će se drastično razlikovati od Googleovih rezultata temeljenih na udaljenosti.

Isto tako, zatražite od ChatGPT-a da proizvede sadržaj za odvjetničko društvo, uzimajući u obzir sudsku praksu, te ozbiljno riskirate objavu netočnih informacija.

openai
OpenAI i marketing

Dakle, kao vlasnici tvrtki, informacije o umjetnoj inteligenciji moramo uzeti s rezervom i obratiti im dužnu pozornost, uključujući provjeru informacija i procjenu potencijalnih problema s autorskim pravima.

U suprotnom, i tvrtke i njihovi kupci mogu biti u opasnosti.

Ukratko, ova tehnologija je ono što mi od nje napravimo.

To je svakako vrijedan alat, s mnogo dalekosežnih prednosti, ali koji zahtijeva ljudski nadzor kako bismo osigurali da pružamo najbolje rezultate za tvrtke i najbolje iskustvo za klijente.

Preporučujemo da pročitate:

MOŽDA VAS ZANIMA