back to top
20 C
Sarajevo

Mondelēz International objavio je četvrto godišnje izvješće “Stanje grickalica”

Drugi upravo čitaju

Mondelēz International objavio je četvrto godišnje izvješće “State of Snacking” – globalnu studiju o potrošačkim trendovima, koja svake godine daje uvid u to kako potrošači donose odluke o grickalicama.

Ovogodišnje izvješće ispituje kako trenutni gospodarski izazovi utječu na izbor grickalica među potrošačima diljem svijeta, pri čemu većina ispitanika još uvijek daje prednost grickalicama, unatoč sve većim troškovima i ekonomskim izazovima.

Sastavljeno u suradnji s tvrtkom Harrisova anketa, istraživanje već četvrtu godinu za redom, u 12 zemalja, prati stavove i ponašanja tisuća potrošača kada su u pitanju grickalice koje konzumiraju između obroka. Rezultati ilustriraju veću ulogu međuobroka koji sve više zamjenjuju tradicionalna jela. Glavni nalazi pokazuju da potrošači diljem svijeta konzumiraju grickalice:

  • Na dnevnoj bazi – Međuobroci su jedan od osnovnih elemenata prehrane – čak 71 posto konzumenata konzumira ih barem dva puta dnevno.
  • svjesnom pažnjom: 78 posto potrošača kaže da svjesno izdvajaju vrijeme za uživanje u ukusnoj hrani snackdok 61 posto navodi da ih prije konzumacije podijeli na porcije.
  • Često: Potrošači sve više obroke zamjenjuju međuobrocima, a 55 posto ih je radije konzumiralo u vremenu predviđenom za standardne obroke.
  • imajući na umu održivost: smanjenje otpada jedan je od glavnih prioriteta, a 7 od 10 potrošača izjavilo je da radije biraju snackkoji imaju manje ambalaže, dok 72 posto potrošača kaže da ambalažu reciklira.

“Unatoč izazovnim vremenima, ovo izvješće potvrđuje da potrošači diljem svijeta smatraju da je njihova omiljena grickalica pristupačna i neophodna”, rekao je. Dirk Van de Put, predsjednik Upravnog odbora i glavni izvršni direktor Mondelēz Internationala. “Grickanje je i dalje način na koji potrošači provode vrijeme zajedno ili uživaju u omiljenom trenutku u danu, što dodatno podupire naše uvjerenje da se u svakom zalogaju može uživati ​​s pažnjom.”

Istraživanje nadalje pokazuje da potrošači traže grickalice koje zadovoljavaju različite potrebe. Čak 78 posto kaže da redovito jedu grickalice kako bi se nagradili, 77 posto kaže da ih jedu iz zadovoljstva, uključujući većinu milenijalaca, gotovo 85 posto, koji ih jedu iz oba razloga. Trenutno okruženje također naglašava važnost prepoznatljivosti robne marke, pri čemu 67 posto kaže da bi radije kupili manju količinu svojih favorita snack robne marke, a ne generičke alternative, bez obzira na cijenu.

Današnji potrošač je, više nego ikad prije, svjesniji svoje potrošnje, a to uključuje i svijest o zdravlju, dobrobiti, ali i utjecaju na planet“, rekao je. Martin Renaud, direktor marketinga i prodaje u Mondelēz International. „Rezultati i zaključci iz ovog izvješća doprinose stvaranju naše strategije kao globalnog lidera u grickanjeu, s fokusom na čokoladu i kekse, kao i na održivost i predanost pažljivom grickanju”.

Izvješće State of Snacking nadopunjuje različita znanja i uvide koje Mondelēz International već ima kada je riječ o grickanju između obroka, uključujući makro trendove iz različitih izvora o budućnosti grickanjeau isto vrijeme potvrđuje usmjerenost tvrtke na ponudu pravog snacka, u pravo vrijeme, na pravi način.

Zaključke izvješća „State of Snacking“ za 2022. godinu možete preuzeti na web stranici www.mondelezinternational.com/stateofsnacking, a neki od njih su:

Užina sa svjesnom pažnjom
  • Potrošači se trude grickati svjesno, a 78 posto kaže da svjesno izdvajaju vrijeme za uživanje u ukusnim snack– ove.
    • Mnogi također vode računa o veličini porcija – 61 posto kaže da odvoji vrijeme za raspodjelu zalogaja prije jela, dok 68 posto kaže da odvoji vrijeme za raspodjelu zalogaja prije kupnje. snack– provjerite njihove nutritivne deklaracije.
    • Manje od polovice (46 posto) kaže da se osjećaju krivima kada uživaju u nečem ukusnom snack– ove
Način povezivanja
  • Grickanje nudi i mogućnost zajedničkog druženja, 7 od 10 ispitanika potvrđuje da je “dijeljenje zalogaja s drugima jedan od načina izražavanja ljubavi”.
    • Ovaj trend redovitog zajedničkog uživanja u zalogaju s najdražima posebno je izražen u kućanstvima u Indiji i Meksiku.
Potraga za održivošću
  • Potrošači vrlo pažljivo biraju snack– utjecaj na okoliš, te prepoznaju da i tvrtke i potrošači imaju ključnu ulogu u održivosti.
    • S tim se slaže 63 posto potrošača snack-oni koji imaju veći utjecaj na okoliš trebali bi koštati više. U tome se posebno slažu milenijci (70 posto) i generacija Z (69 posto).
    • 64 posto spremno je platiti više snack– one koje manje utječu na okoliš, a 65 posto platilo bi više za one napravljene od sastojaka odabranih prema etičkim standardima.


novaekonomija.rs

MOŽDA VAS ZANIMA

Objavi oglas za posao