back to top
11.6 C
Sarajevo

Tajne uspješnih

Drugi upravo čitaju

Otkrivamo vam tajne uspješnih poduzetnika koje će vam olakšati posao i budućnost. Ovih 7 tajni uspješnih poduzetnika morate pročitati.

Mnogi su poduzetnici proveli godine radeći prekovremeno kako bi postigli uspjeh koji imaju danas. Vjerovali su da će se isplatiti i bili su u pravu. Pitate se kako doći do tamo?

Morate proučiti njihove najbolje prakse, pogreške i ključne značajke kako biste ih usvojili i tako dramatično skratili svoj put do uspjeha.

Obično su potrebne godine pokušaja i pogrešaka da se otkriju te tajne. Sada ćemo odbaciti standardni izgovor za neuspjeh koji glasi: Ne znam što da radim i pokazati vam gotova rješenja u sljedećim rečenicama ovog teksta.

Ali… Jedina prava tajna je da je djelovanje ono što potiče stvarna postignuća. Ovih 7 tajni ključni su za uspjeh svakog poduzetnika!

Tajne uspješnih

Unajmite nekoga da vas prati u vašem uspjehu

Svatko ima ograničenja. Možda ćete imati poteškoća u fokusiranju samo na jednu stvar ili preuzeti sve na sebe. Možda imate zdravstvenih problema ili ne poznajete dovoljno tehnologiju. Možda imate sjajne ideje, ali ih ne možete pravilno provesti.

Koja god vaša slabost bila, prepoznajte je i zaposlite nekoga tko ima upravo one kvalitete koje vama nedostaju, i to što prije.

Nije važno. Još uvijek možete uspjeti dovođenjem pravih ljudi u svoj tim.

Osnivač Spanx– a, milijarderka Sarah Blakely, rekao je da je najbolje što možete učiniti zaposliti nekoga da popuni vaše slabosti, i to što je prije moguće. Dobro odabrani zaposlenici mogu pružiti poticaj potreban da ostanete motivirani. Kao prodajni predstavnik može vam pomoći da svoje proizvode plasirate u trgovine.

Podignite više novca nego što mislite da vam je potrebno

Kapitalist Sam Hogg svakom utemeljitelju savjetuje da prikupi dvostruko više novca nego što misli da mu treba. Osnivači se brinu da će se taj novac brzo istopiti, a ako imaju dovoljno novca, to znači da će ostvareni novčani tok biti pozitivan. U tom razdoblju više ne bi trebali povlačiti novac.

Ovdje je ogroman iskušenje da se podigne manje novca nego što je potrebno kako bi se uštedjelo što je više moguće. Završite sve odjednom, nacrtajte bazu i učinite to na način koji vam daje obrtni kapital koji vam je stvarno potreban.

poduzetnički laptop i digitron

Temeljito istražite tržište

Najvažniji razlog zašto mnogi pokretanje tvrtke propadaju je to ne odgovaraju tržištu. Odredite koju vrijednost možete pružiti klijentima i istražite kako doći do njih brzo i učinkovito.

Imate li uvjerljivu taktiku ili kratkoročni plan Što potiče potrošača da kupi nešto od vas? Je li vaš tržišni tajming dobar? Je li grupa ljudi do koje dolazite dovoljno velika da održi vaše poslovanje?

Zaboravite brzi uspjeh, ili uspjeh uopće, ako ne znate do koga pokušavate doći ili ako tržište uopće nije spremno za vas.

Koristite prave alate za stjecanje klijenata

Logotip koji ima slogan dobar je početak. Bilo da se radi o posjetnicama, mapama, promotivnim olovkama ili e-pošti, vaš logo i slogan na njima trebaju biti autentični.

Osim toga, uspješni poduzetnici znaju koji alati daju rezultate unatoč stotinama dostupnih i proturječnih recenzija koje kruže internetom. Usredotočite se na ono što uspješni vlasnici tvrtki imaju za reći o ovim alatima.

MailChimp je izvrstan alat za internet marketing putem e-pošte. Ali nema sigurne kombinacije. Sve je specifično. U svakom slučaju, sami testirajte da biste shvatili osiguravaju li alati koje koristite solidan povrat vaše investicije.

tajne uspješnih

Pripremite se za promjenu

To u poslu znate i sami stalno se događaju nove stvari i bit će puno izazova. Posao može biti tako nepredvidiv i često ćete morati mijenjati svoje planove.

Možda je konkurent upravo lansirao beta verziju proizvoda koji trenutno testirate. Možda vaš dobavljač ima ozbiljnih problema s ispunjavanjem narudžbi i održavanjem kvalitete. Možda vaš partner traži drugu ideju i želi povući svoj udio iz tvrtke.

U svakom slučaju, pripremite se za brzu implementaciju promjena, bez obzira na izazove s kojima se suočavate.

Predvidite i navedite sve promjene kojima bi vaša tvrtka mogla biti izložena i pratite aktivnosti u skladu s tim, poput dodavanja određenih klauzula u ugovore o partnerstvu ili istraživanja novih tehnologija.

Usredotočite se na 20%

Nije važno govorimo li o životu ili poslu, uvijek se 80% svih rezultata postiže uz 20% truda. Zato se uspješni poduzetnici fokusiraju na najvažnijih 20%, dok ostatak mnogi prepuštaju vanjskim suradnicima, agencijama…

Pružite izvrsnu korisničku podršku

Mnoge tvrtke ne uspijevaju ostvariti svoj potencijal jer su previše usredotočene na prodaju i zaboravljaju isporučiti fenomenalne rezultate korisničko iskustvo. Korisnička podrška nije samo odgovaranje na pritužbe. Također uključuje programe vjernosti, poticaje za preporuke i druge aktivnosti usmjerene na klijente.

Kaže se da je prodaja bez usluge ili podrške poput stavljanja novca u probušen džep. Ako ne ulažete u to ključno područje razvoja, dodijelite više resursa ovoj kritičnoj potrebi.

Odvojite barem jedan dan za rad sa svojim timom za korisničku podršku. Na taj način možete vidjeti u čemu je problem. Također možete anketirati zaposlenike koji rade u ovom odjelu kako biste saznali koji su najveći izazovi s kojima se suočavaju.

Kako god pristupili ovoj temi, morate pokrenuti akciju. Nije dovoljno samo reći da trebate pružiti bolju podršku, morate to učiniti. Slijedite taj proces i svakako izmjerite učinak svojih radnji. Ako ne vidite mjerljiva poboljšanja u KPI-jevima s kojima ste se povezali putem metrike podrške, nastavite ponavljati postupak, dok ne smislite dobitnu kombinaciju.

Bez obzira tko ste ili što pokušavate učiniti kao poduzetnik, možete pronaći uspjeh usvajanjem tehnika poduzetnika i prilagođavanjem ih vašem poslovanju. Jeste li spremni za akciju?

korisnička podrška

samoobrazovanje.rs

MOŽDA VAS ZANIMA

Objavi oglas za posao