Kako su tvrtke reagirale na opsjednutost Barbie? (FOTO)
Brojne tvrtke diljem svijeta iskoristile su popularnost filma “Barbie”, što je iznjedrilo vrlo kreativne marketinške kampanje.
Fokus kampanje nisu djeca, već odrasli koji su djetinjstvo proveli igrajući se s lutkom Barbie. Tvrtke iz raznih branši, od mode, kozmetike, organizacije odmora do tehnoloških divova, predstavile su svoje suradnje zaštićene Mattelom.
Barbie je poznata kao Mattelov najprodavaniji brend, zbog čega tvrtka vrijedi 1,5 milijardi dolara godišnje.
Kako se kultna lutka iz 1959. godine vratila na tržište s objavljivanjem filma, AirbnbCrocs, Nyxcosmetics, GAP, Zara, Samsung, Heinekein, Google i mnogi drugi brendovi odgovorili su na opsesiju Barbie na originalan i zanimljiv način.
Feministička utopija i odličan marketing: Gledali smo Barbie pa biste trebali i vi (FOTO)
Crocsice
Crocs je predstavio Barbie papuče u ružičastoj boji po kojoj je lutka poznata.
Zara
Zara, članica španjolske grupacije Inditex, najavila je kolekciju Zara x Barbie. Dostupni od 17. srpnja, odjeća, obuća i dodaci namijenjeni su ženama i muškarcima.
Kalifornijski modni div GAP, čija se odjeća temelji na udobnosti, kreirao je limitiranu seriju odjevnih predmeta: majica s kapuljačom, košulja, suknji i topova u Barbie stilu. Sudeći prema videu iz trgovine, Barbie odjeću mogu nositi i djeca.
Nyxcosmetics
Američka kozmetička tvrtka Nyxcosmetics, podružnica L’Oreala, u svoju je ponudu uvrstila nove Barbie beauty proizvode. Među njima su sjenila, sjajila za usne i umjetne trepavice u ružičastom pakiranju.
Airbnb
Barbiena kuća pojavila se na web stranici tvrtke za odmor Airbnb. Airbnb se udružio s filmom “Barbie” kako bi poklonio besplatan boravak u Barbie kući iz snova u prirodnoj veličini, objavila je ranije tvrtka.
Kuća se nalazi u blizini državne plaže El Pescador u zapadnom Malibuu, plaže poznate po svojim bogatim stanovnicima i luksuznim kućama.
Rezervacije za boravak u Barbinoj kući na Airbnbu počele su 17. srpnja.
— neestetske stvari (@PicturesFoIder) 27. lipnja 2023
Google je maksimalno iskoristio Barbie estetiku. Da biste vidjeli kako to izgleda, potražite redateljicu “Barbie” Gretu Gerwig ili nekog od glavnih glumaca Margot Robbie i Ryana Goslinga i na Googleu će vam se s rezultatima prikazati ružičaste zvjezdice, dok će pozadina biti suptilna nijansa ružičaste.
Samsung
Društvo Samsung Electronicss najavio partnerstvo s Warner Bros. Pictures uoči premijere filma Barbie.
Ekskluzivan suradnja sastoji se od globalne maloprodajne aktivacije i europske digitalne aktivacije: Barbie SmartThings “DreamHouse”.
Kampanja lansiran je na više kanala u dvije faze ovog ljeta, počevši s globalnom maloprodajnom aktivacijom u trgovinama diljem svijeta.
Kupci u trgovinama diljem svijeta mogu uživati u službenom traileru filma Barbie u veličanstvenoj 8K rezoluciji na televizorima u Samsungovim trgovinama koji naglašavaju impresivne vizualne prikaze samog filma.
Barbie SmartThings “DreamHouse” na Samsung.com predstavljen je diljem Europe od 10. srpnja 2023. s ciljem oživljavanja živopisnog svijeta Barbie kroz prizore iz svakodnevnog života uz pomoć platforme Samsung SmartThings. SmartThings platforma savršeno povezuje uređaje i aparate u domu te je jedan od najvećih otvorenih ekosustava povezanih uređaja, s preko 150 milijuna korisnika diljem svijeta.
Može li Barbie biti novi Marvel u Mattelovom svemiru?
Heineken
Heineken je također bio vrlo kreativan u odgovoru na opsjednutost Barbie. Ipak, tim tvrtke nije se fokusirao na nju, već na Kena. Na oglasnoj ploči ispisana su posljednja tri slova nizozemske tvrtke u sektoru piva “ken”.
Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski
Fotografija: Beta/AP
bizlife.rs