6 C
Sarajevo

Kako povezujete tvrtku sa svojim proizvodom i korisnicima?

Drugi upravo čitaju

Kako povezujete tvrtku sa svojim proizvodom i korisnicima?

Kada prvi put pokrenete startup, vi, zajedno sa svojim malim početnim timom, možete izgraditi nešto nevjerojatno iz temelja jer su svi blisko povezani s vizijom tvrtke. Kako tvrtka raste na 100, zatim 500 zaposlenika i dalje, održavanje te veze postaje malo teže.

Kad su svi Osoblje usklađeni s vizijom i kulturom tvrtke, a kada stvarno razumiju vrijednost proizvoda koje izrađuju, tada dobivate nevjerojatnu prednost, kaže suosnivač Artlista i suizvršni direktor Itzik Elbaz. Evo kako to učiniti:

Povezivanje s vašom tvrtkom, povezivanje s vašim proizvodom

Vaša tvrtka i vaš proizvod potpuno su međuovisni – jedno bez drugog ne može postojati.

Na razvoj i evoluciju proizvoda uvelike utječu kultura, vizija i temeljne vrijednosti tvrtke. Kada se timovi unutar tvrtke osjećaju povezani s primarnim ciljevima, oni su motiviraniji, angažiraniji i kreativniji.

posao, tvrtka (unsplash)

Posao, tvrtka (Unsplash)

Pozitivna kultura tvrtke jedna je od najvažnijih stvari koje možete stvoriti. Razumijevanje kulture tvrtke potiče osjećaj svrhe među zaposlenicima. Zaposlenicima daje plan puta koji će im pomoći da svoje djelovanje usmjere prema zajedničkom cilju. Ovo usklađivanje ne samo da poboljšava proces razvoja proizvoda, već također stvara pozitivno i osnažujuće radno okruženje u kojem kreativnost cvjeta.

Ovo je važno od prvog dana.

“Zato sam odvojio vrijeme da se sastanem sa svim našim novim zaposlenicima kao dio njihovog procesa uključivanja kako bismo razgovarali o vrijednostima i načinu razmišljanja tvrtke”, objasnio je Itzik.

Razumijevanje konkurencije

Kako biste stvorili proizvod koji se ističe na tržištu, ključno je da u potpunosti razumijete konkurenciju. Stjecanje osjećaja za vizije i kulture sličnih tvrtki može ponuditi vrijedan uvid u njihove strategije i područja fokusa. Na taj način možete identificirati jedinstvene prednosti svoje tvrtke i stvarno se usredotočiti na područja u kojima se mogu poboljšati kako bi bolje služili vašim klijentima. Važno je ne samo zadovoljiti industrijske standarde, već vam razumijevanje konkurencije omogućuje da ih nadmašite.

posao, cilj, tim

Posao, tvrtka, konkurencija (Pexeli)

Korištenje analize konkurentnosti za mapiranje industrijskih standarda, pomoć u postavljanju mjerila i strategija jedinstvenih prodajnih prijedloga također pozicionira vaše poslovanje da razvije najbolji mogući proizvod za kupca.

“Kada lansiram novi proizvod, razinu pretplate ili značajku, prvo radim analizu konkurencije sa svojim timom i fokusiram se na ponudu vrijednosti”, istaknuo je.

Razumijevanje korisnika

Ne prođe dan da Itzik Elbaz ne pogleda povratne informacije korisnika. Dobro razumijevanje korisnika jedan je od najboljih načina povezivanja s vašim proizvodom. Važno je sagledati korisnika i njegovo iskustvo iz svih kutova: potreba, bolnih točaka, tijeka rada i razine vještina. Na taj način možete prilagoditi svoje proizvode kako bi pružili prava rješenja i čak premašili očekivanja kupaca.

“Kako bih bolje razumio korisnike, otkrio sam da je proučavanje glasa kupaca jedan od najvrjednijih i najpronicljivijih načina usmjeravanja razvoja proizvoda”, otkrio je.

Ankete korisnika i analiza raspoloženja omogućuju tvrtkama prikupljanje povratnih informacija izravno od svojih kupaca, omogućujući im da procijene zadovoljstvo kupaca i identificiraju područja za poboljšanje, kaže se Poduzetnik.

kupnja (unsplash)

Kupnja (Unsplash)

Interakcija s korisničkom podrškom također je neprocjenjiv izvor informacija. Analizom podataka o korisničkoj podršci mogu se otkriti problemi koji se ponavljaju i bolne točke s kojima se korisnici suočavaju. Ove vam informacije omogućuju proaktivno rješavanje problema i poticanje povećane lojalnosti kupaca.

Konačno, A/B testiranje moćan je alat koji pomaže u usporedbi različitih verzija proizvoda kako bi se utvrdilo koje najbolje funkcioniraju za korisnike. Putem A/B testova možete donositi odluke temeljene na podacima i kontinuirano poboljšavati svoje proizvode na temelju korisničkih preferencija.

Izravna interakcija s korisnicima i prikupljanje povratnih informacija u stvarnom vremenu osigurava da su korisnik i isporuka najboljeg mogućeg proizvoda u središtu svih odluka.

posao, tvrtka

Posao, tvrtka (Unsplash)

Postanite kupac svog proizvoda

„Svaka osoba koja se pridruži našoj tvrtki mora obaviti zadatak u kojem koristi naš proizvod za stvaranje nekog sadržaja. To je neophodno kako bi se u potpunosti razumio svaki detalj vašeg proizvoda, zaposlenici moraju ne samo razmišljati kao kupci, već to i postati“, objasnio je Itzik.

Korištenje proizvod kao i njihovi klijenti, timovi iz prve ruke dobivaju uvid u njegovu funkcionalnost, tijek i korisničko iskustvo. Ova vježba omogućuje zaposlenicima da identificiraju potencijalna uska grla, fino prilagode proizvod kako bi poboljšali korisničko iskustvo, razumiju koje su značajke najkorisnije, kako najbolje plasirati proizvod na tržište i tako dalje. Nema kraja vrijednim uvidima koji mogu doći ako postanete vlastiti klijent.

Uostalom, vaš proizvod i organizacija su međusobno povezani – da biste imali najbolji proizvod na tržištu, vaša tvrtka mora imati najjasnije razumijevanje zašto radi to što radi i osjećaj povezanosti.

Izvor: BIZLife

Fotografija: Freepik, Unsplash, Pexels


bizlife.rs

MOŽDA VAS ZANIMA